dilluns, 20 d’abril del 2015

Alizon Ulloa

Hola sóc l’Allison, tinc 16 anys visc a la Bisbal d’Empordà. Faig 3r ESO a l’IES de la Bisbal.
Generalment vaig dos dies a la UEC, un dia a l’institut i dos dies a les pràctiques laborals. Faig pràctiques a la perruqueria “De cap” del mateix poble. La UEC ens apropem oficis com els de pintor, fuster, sociosanitari, geriatria. També aprenem a fer manualitats i activitats artístiques que a mi m’agraden especialment ja que em considero una persona molt creativa.

Com a pràctiques laborals  treballo en una perruqueria estètica de la Bisbal d’Empordà.  Els meus horaris són els dijous de 9:00 a 13:00 i els divendres de 9:00 a 13:00 i per les tardes de 16:00 a 20:00. A la perruqueria faig les coses més  bàsiques com rentar, tenyir, manicura etc… Aprenc moltes coses, conec persones noves  M’agrada la feina perquè em puc relacionar amb altres persones més grans. Al principi em va costar molt però poc a poc em vaig anar adaptant i ara estic molt contenta. 
També faig pràctiques al geriàtric Zoilo Feliu. Dono suport a les persones grans a través de la participació en diferents activitats que porten els professionals del centre. Per exemple col•laboro amb en Jordi a fisioteràpia, amb la Mar en dinamització social i amb altres professionals. Treballar a infermeria és una de les activitats que més m’agraden del geriàtric, allà em sento molt còmode i em sento molt útil donant suport a la gent gran. 
Quan sigui gran m’agradaria estudiar per infermera o psicologia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada