dilluns, 20 d’abril del 2015

Ayoub El-Otmani



Hola, em dic Ayoub, tinc 16 anys. La UEC és un lloc on va la gent que no li agrada estudiar i estar tantes hores en una aula. Gràcies a la UEC podem conèixer diferents serveis municipals on anem a fer pràctiques, per exemple jo vaig al geriàtric Zoilo Feliu i al Museu Tarracotta.

A la UEC estic fent una escultura amb ferro, utilitzant la soldadura amb el meu company Soulaiman. 

Els dilluns estic treballant al Tarracotta de 9:00 a 15:00 h
La feina que faig és bàsicament rentar rajoles, no és una feina que m'agradi, pero he aprés moltes coses sobre la història de la Bisbal del sigla passat. 

En canvi al taller de la UEC m'agrada tot el que fem.




En un futur he pensat en continuar Projecte Singular (PS) i tenir la possibilitat de fer unes pràctiques en algun mecànic. De gran m'agradria treballar com a mecànic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada