dilluns, 20 d’abril del 2015

Berahima Bachilly

Hola, em dic Berahima Bachilly i tinc 16 anys, estudio a la UEC que és  un recurs pels alumnes que tenen dificultats o no volen estudiar i a la UEC  fem tasques de fusteria,  marqueteria, horticultura, pintura i soldadura. Ara mateix  estic fen un tamboret de fusta.
Aquest any estic fent tasques de manteniment al Geriàtric Zoilo Feliu. Allà arreglem les màquines que utilitzen per moure les persones grans, els llits d’hospital, les canonades del  lavabo, etc. 

El meu horari és de 9:00 h a 15:00, hi vaig el dilluns i el dijous.
M’agrada molt arreglar les grues i també recollir les fulles i netejar el pati. 
El geriàtric és una residència on hi viuen la gent gran que no poden cuidar-se per si mateixes i necessiten ajuda. Allà fan moltes activitats de mobilitat i també fan manualitats. Els divendres sortim al mercat a passejar i algun  dia  van d’excursió a la platja. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada