dilluns, 20 d’abril del 2015

Otman El-Alali

Hola em dic Otman El Alali, tinc 17 anys i estic al UEC a la Bisbal . La UEC és un curs on van alumnes que els hi costa estar moltes hores en una classe.
A la UEC en comptes de fer classe normal, fem practiqués a llocs d'Ajuntament. La UEC també té taller on fem coses de fusteria, també tenim un Geriàtric també fem cuina i llets dels avis i balla… i també tenim un hort on plantem verdures
Ara estic treballant a la brigada de l'Ajuntament de la Bisbal d’Empordà. El meu horari és 9:30 fins a 13:30, després vaig a la UEC. El que menys m'agrada és recollir fulles i quan fa molt de sol. El que m'agrada més és pujar dalt dels arbres i tallar pals. Al geriàtric m’agrada treballar a la cuina i sortir al mercat a passejar els residents.
L’any que bé m’agradaria fer un Pla Singular i treballar en un restaurant a fer cuina. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada