dilluns, 20 d’abril del 2015

Enzon Cáceres


 

Hola, en dic Enzon Càceres Rodríguez, tinc 15 anys i  estic a la UEC, que és un lloc on treballem i fem moltes activitats, com fusteria, marqueteria, horticultura, pintura i soldadura. També treballem amb diferents eines i materials i sempre aprenem alguna cosa diferent. És un lloc molt estable i molt agradable. 



Cada alumne de la UEC fa pràctiques a un lloc diferent de l’Ajuntament. Jo faig pràctiques a Torre Maria, hi vaig dos dies a la setmana, els dilluns i el divendres i els meu horaris són de 9:00 a les 13:30 h. A Torre Maria faig feines diferents, casi cada dia treballo amb l’ordinador, ajudo a la Núria, la secretaria, i ella em diu què toca fer aquell dia. També m’agrada estar allà  perquè és un lloc molt tranquil i molt agradable, em tracten bé i són molt amables amb mi. Jo hi treballo molt a gust. El que no m’agrada és repartir cartells perquè em canso i m’avorreix, però tot hi així m’agrada molt anar-hi.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada