dilluns, 20 d’abril del 2015

Joan Gil


Hola, em dic Joan Gil tinc 15 anys visc a la Bisbal d’Emporda i estudio a la UEC. 

La UEC es un recurs per la gent que te dificultats per estudiar. A la UEC fem coses de fusteria, marquetería,Ferreteria, Pintor , Paleteria , soldadures etc… Tambe tenim un hort  on plantem Escaroles, Apits, Cebes , Tomaques i Bledas. Tenim un galliner amb tres gallines on tenim que dunarlis de menjar I recollir els seus ous.
Faig Pràctiques laborals a l’Àrea de Cultura i Teatre  Mundial de l’Ajuntament de la Bisbal. Vaig els Dilluns i els Dijous de 9:00 a 15:00. Les meves tasques són de suport en tasques administratives senzilles, a la difusió de les activitats culturals i en la preparació de les actuacions del teatre (so, llum, tarimes, etc.).

També faig pràctiques a la Residència Geriàtrica Zoilo Felíu de la Bisbal d’Emporda vaig un dia a la setmana el divendres  de 9:00 a 13:30  las tasques que fem son : ajudem a fer llits, a rentar plats , a netejar les taules del menjador, ajudem a baixar gent de la primera planta.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada