divendres, 8 de maig del 2015

Lamyae Baradan


Hola, sóc Lamyae, tinc 16 anys i visc a  la Bisbal d’Empordà. Faig 3r d’ESO i vaig dos dies de setmana a la UEC, un dia a l’institut de la Bisbal i dos dies vaig a la llar d’infants Tren Petit. 

La  UEC és un lloc per aprender oficis com de pintor, de fuster, retaurador de mobles...
Com a pràctiques laborals estic a l'Escola infantil municipal el Tren petit, que acull els nens i nenes a partir de quatre mesos. Els meus horaris són els dilluns i dijous des de les 9:00 fins a les 15:00 h. Les tasques que realitzo són ajudar a la professora per asseure els infants, donar un cop de mà per fer-los esmorzar i explicar-los contes. 
M’agradaria acabar els meus estudis de ESO i després m’agradaria estudiar un cicle.     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada