divendres, 8 de maig del 2015

Teatre Mundial

Hola em dic Joan Gil i tinc 15 anys ,faig pràctiques laborals a l’Àrea de Cultura i Teatre Mundial de l’Ajuntament de la Bisbal. Vaig els dilluns i els dijous de 9:00 a 15:00. M’agrada molt perquè faig tasques de suport administratiu de caràcter senzill. Dono suport a la difusió d’activitats culturals i a la preparació de les actuacions teatrals (so, llum, tarimes, etc). El que més m’agrada de totes les tasques és repartir cartells, ja que és una tasca a l’aire lliure i m’agrada sortir.



A l'edifici del Mundial podem trobar diferents propostes i activitats: 

1.- Promoció i organització d´espectacles públics i festivals.
2.- Arxiu. Biblioteca. Castell-Palau. Teatre Mundial.
3.-  Suport a la recerca. Creació i formació en els àmbits de les arts, les ciències i la cultura. Gestió dels recursos i equipaments culturals de la ciutat.
4.- Certàmens culturals i premis literaris. Edicions i publicacions culturals.
5.- Patrimoni històric, etnològic i artístic. Pla especial de protecció del patrimoni.
6.- Relacions amb les entitats culturals.
7.- Nomenclàtor carrers.
8.- Festa Major. Festes de barris. Festes populars. Cavalcada de Reis.
9.- Coordinació d'actes i festes en espais públics.
10.- Consell consultiu de cultura.
11.- Servei de Català.
12.- Escola de cobla comarcal Conrad Saló.
  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada